top of page
Spring media 3_edited_edited.png

Privacy Policy

תקנון ותנאי שימוש לאתר Spring Media

1. כללי
1.1. תקנון זה מהווה הסכם מחייב בין המשתמש לבין בעלי האתר Spring Media (להלן: ”האתר“).
1.2. השימוש באתר לרבות הזמנת שירותים בו, מעיד על הסכמת המשתמש לתנאים המפורטים בתקנון זה ללא סייג.
1.3. בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי התקנון מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתם הבלעדי, והעדכונים ייכנסו לתוקף עם פרסומם באתר.
1.4. המשתמש מצהיר כי הינו בגיר (מעל גיל 18) ובעל כשירות משפטית להתקשר בעסקאות ולבצע רכישות באתר.
2. השירותים המוצעים באתר
2.1. האתר מציע מגוון שירותים, לרבות אך לא רק:

  • חבילות תצלומי תדמית ב-AI – שירות ייחודי הכולל יצירת סטים של תמונות מקצועיות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח (עסקי, חברתי, אישי).

  • שירותי עיצוב ומיתוג – עיצוב לוגו, כרטיסי ביקור, פליירים ותוצרים גרפיים נוספים.

  • בניית נכסים דיגיטליים – אתרי תדמית, חנויות אונליין ודפי נחיתה.

  • שירותי שיווק דיגיטלי – קמפיינים ממומנים, SEO, כתיבה שיווקית ויצירת תוכן מותאם לפלטפורמות השונות.

2.2. בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות להוסיף, לשנות או להסיר שירותים מהאתר בהתאם לשיקול דעתם הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
3. מחירים ותנאי תשלום
3.1. כל המחירים באתר מופיעים בשקלים חדשים (₪) וכוללים מע”מ, אלא אם צוין אחרת במפורש.
3.2. בעלי האתר רשאים לשנות את מחירי השירותים בכל עת וללא הודעה מוקדמת. המחיר הקובע הוא המחיר שמוצג באתר במעמד ההזמנה.
3.3. התשלום עבור השירותים יתבצע באמצעות מערכת סליקה מאובטחת באתר.
3.4. ניתן לבצע תשלום באמצעים הבאים:

  • כרטיסי אשראי באמצעות מערכת הסליקה באתר.

  • PayPal.

  • אפליקציית ביט, בכפוף לתקרת ההעברה המותרת.

3.5. חשבונית מס קבלה תונפק לאחר ביצוע התשלום במלואו ותישלח ללקוח בדוא”ל שסיפק במהלך ההזמנה.
4. ביטול והחזרות עבור שירותים בהתאמה אישית
4.1. השירותים המוצעים באתר כוללים תוצרים דיגיטליים המותאמים אישית ללקוח, כגון תצלומי תדמית, עיצובי לוגו ואתרי תדמית.
4.2. בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א–1981, לא ניתן לבטל עסקה עבור שירותים המותאמים אישית לאחר תחילת העבודה עליהם או לאחר אספקתם.
4.3. הלקוח יידרש לאשר את פרטי ההזמנה וההתאמות האישיות לפני תחילת העבודה, ואישור זה יהווה התחייבות מצד הלקוח להתחלת השירות ואי-יכולת ביטול לאחר מכן.
4.4. במקרה של ביטול עסקה טרם תחילת העבודה, יחולו דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה הכולל או 100 ש”ח – הנמוך מביניהם.
4.5. בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לבטל הזמנה במקרים חריגים בהם לא ניתן לספק את השירות, ובמקרה כזה יינתן החזר כספי מלא ללקוח.
5. אחריות והגבלת אחריות
5.1. האתר מתחייב לספק שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ובהתאם לפרטי ההזמנה שאושרו על ידי הלקוח.
5.2. האתר לא יישא באחריות לנזקים עקיפים, תוצאתיים או מיוחדים שייגרמו ללקוח כתוצאה מהשימוש באתר או מהשירותים שסופקו.
5.3. אחריות האתר לכל נזק תהיה מוגבלת בכל מקרה לגובה הסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח עבור השירות שגרם לנזק.
6. קניין רוחני ושימוש בתוצרים
6.1. כל התכנים, העיצובים, הקבצים והתוצרים הנמסרים ללקוח לאחר ביצוע השירות הם בבעלות הבלעדית של הלקוח לאחר השלמת התשלום במלואו.
6.2. האתר שומר לעצמו את הזכות להשתמש בתוצרים שסופקו ללקוח לצורכי תצוגה ושיווק (כגון באתר ובפורטפוליו), אלא אם הלקוח ביקש אחרת במפורש.
6.3. אין לעשות שימוש מסחרי בתוצרים או להפיץ אותם לצדדים שלישיים ללא אישור בכתב מבעלי האתר.
7. פרטיות ואבטחת מידע
7.1. האתר מתחייב לשמור על פרטיות הלקוחות ולעמוד בדרישות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א–1981.
7.2. פרטי הלקוחות והמידע הנמסר במהלך ביצוע ההזמנה נשמרים במאגרי המידע של האתר ומשמשים אך ורק לצורכי מתן השירותים, שיפור השירות ושליחת עדכונים ומבצעים ללקוחות.
7.3. האתר משתמש באמצעי אבטחת מידע מתקדמים על מנת להגן על פרטי הלקוחות.
7.4. הלקוח רשאי לפנות לשירות הלקוחות בכל עת ולבקש להסיר את פרטיו ממאגרי המידע של האתר.
8. שיפוי
8.1. המשתמש מתחייב לשפות את בעלי האתר בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תביעה או הוצאה שייגרמו להם כתוצאה מהפרת תנאי תקנון זה או משימוש בלתי חוקי באתר.
9. תקלות טכניות
9.1. האתר אינו אחראי לתקלות טכניות שאינן בשליטתו, לרבות תקלות הנובעות מכוח עליון, בעיות תקשורת, מתקפות סייבר וכדומה.
9.2. במקרה של תקלה טכנית חמורה שמנעה את השלמת השירות, הלקוח רשאי לפנות לשירות הלקוחות, ובעלי האתר יפעלו לתקן את התקלה או לספק פתרון חלופי בהקדם האפשרי.
10. שונות
10.1. תנאי התקנון חלים על כל משתמשי האתר והם מהווים הסכם מחייב בינם לבין בעלי האתר.
10.2. במקרה שבו יקבע בית משפט מוסמך כי סעיף מסוים בתקנון אינו חוקי או בלתי ניתן לאכיפה, יתר סעיפי התקנון ימשיכו לחול במלואם.
11. שימוש לא נאות באתר
11.1. המשתמש מתחייב לעשות שימוש באתר ובשירותיו למטרות חוקיות בלבד ובהתאם להוראות התקנון.
11.2. חל איסור מוחלט לבצע כל פעולה שעלולה לפגוע בפעילות התקינה של האתר, לרבות ניסיון חדירה לא מורשית, שיבוש תהליכי הזמנה או כל פעולה העלולה לגרום לנזק.
11.3. בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לחסום משתמשים שיפרו סעיף זה ולנקוט בכל האמצעים המשפטיים הדרושים.
12. הגבלת אחריות במקרה של כוח עליון
12.1. האתר לא יישא באחריות לעיכובים או לאי-אספקת שירותים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתו, כגון כוח עליון, שביתות, השבתות, מתקפות סייבר או תקלות ברשת האינטרנט.
12.2. במקרה של כוח עליון, יעשה האתר כל מאמץ לספק את השירות בהקדם האפשרי או להציע פתרון חלופי בהתאם לנסיבות.
13. טעויות תמחור
13.1. במקרה של טעות בתמחור השירותים באתר, בעלי האתר רשאים לבטל את ההזמנה ולפנות ללקוח לצורך עדכון ההזמנה מחדש.
13.2. במקרה של ביטול עקב טעות בתמחור, הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי מלא.
14. סודיות
14.1. האתר מתחייב לשמור בסודיות מלאה על כל מידע שיימסר על ידי הלקוח במהלך ההתקשרות עמו.
14.2. המידע ישמש אך ורק לצורך מתן השירותים ולא יועבר לצדדים שלישיים למעט לצורך

Privacy Policy - the basics 

Having said that, a privacy policy is a statement that discloses some or all of the ways a website collects, uses, discloses, processes, and manages the data of its visitors and customers. It usually also includes a statement regarding the website’s commitment to protecting its visitors’ or customers’ privacy, and an explanation about the different mechanisms the website is implementing in order to protect privacy. 

 

Different jurisdictions have different legal obligations of what must be included in a Privacy Policy. You are responsible to make sure you are following the relevant legislation to your activities and location.

What to include in the Privacy Policy

Generally speaking, a Privacy Policy often addresses these types of issues: the types of information the website is collecting and the manner in which it collects the data; an explanation about why is the website collecting these types of information; what are the website’s practices on sharing the information with third parties; ways in which your visitors an customers can exercise their rights according to the relevant privacy legislation; the specific practices regarding minors’ data collection; and much much more. 


To learn more about this, check out our article “Creating a Privacy Policy”.

bottom of page